هشدار
با توجه به شیوع ویروسی جدید که باعث خرابی کلیه برنامه ها و فایل های دیتابیسی می گردد، از کلیه کاربران خواهشمند است حتما بصورت روزانه از نرم افزار طلوع (در سخت افزاری مجزا از سیستم مثل:فلش مموری و CD یا هارد اکسترنال) فایل پشتیبان تهیه نمایند. همچنین از کلیه مدیران درخواست میگردد که انجام این کار را حتما بر عهده شخص قابل اعتمادی قرار دهند و نیز پیگیری نمایند که حتما این کار به صورت روزانه انجام پذیرد و فایل بک آپ در محلی غیر از کامپیوتر نگهداری شود . بدیهی است در صورت عدم انجام این کار و ویروسی شدن سیستم هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

نکات حرفه ای در رسپشن

>>>نکات حرفه ای در رسپشن

نکات حرفه ای در رسپشن

نکات حرفه ای در رسپشنReviewed by SAeeD on Jul 15Rating: 5.0نکات حرفه ای در رسپشنبرخورداري از صبر و شكيبايي و سياست كامل برخورداري از سلامت جسمي و بهداشت شخصي لبخند شيرين و طبيعي و بسيار جذاب

نکات حرفه ای در رسپشن

۱ – برخورداری از صبر و شکیبایی و سیاست کامل ،

۲ – برخورداری از سلامت جسمی و بهداشت شخصی،

۳ – لبخند شیرین و طبیعی و بسیار جذاب ،

۴ – به اهمیت کار واقف باشد و بداند که اگر اشتباه فردی داشته باشد،به حساب کل هتل است.

۵ – انتقال اطلاعات در زمان تحویل و تحول شیفت ها ،

۶ – برخورداری از رفتار خوب ورودی با چهره ی  بشاش ،ضمن اینکه نیاز میهمان باید شناخته شود،

۷ – خونسردی و تحمل در زمان شلوغی و صحبت با میهمان مشکل دار،

۸ – برای مهمانانی که پر حرف هستند و وقفه در کار ایجاد ی کنند، دیگران باید کمک کنند،

۹ –بین مشتری دائم و غیر دائم تفاوت گذاشته شود. باید میهمان دائم را حفظ کرد،

۱۰ – انجام کارها تا آخرین دقایق و مراحل،

۱۱ – بیدار باش ها را باید ثبت کرد و در راس موعد مقرر انجام داد،

۱۲ – توجه به نقل و انتقال چمدان میهمان ،

۱۳ – کوشش جهت ایجاد روحیه ی  مثبت برای مراجعه کنندگان ،

۱۴ – سیاست در دیدار و ملاقات میهمان میهمانان هتل ،

۱۵ – آشنایی با وضعیت ساختمان و اتاقها تختخوا بها و امکانات هتل ،

۱۶ – برخورد شایسته با میهمان و پرسش اصلی، آیا از اتاق خود راضی هستید؟ (۱۵ تا ۲۰ دقیقه بعد از رفتن میهمان به اتاق )

۱۷ – نامه یا فکس مربوط به میهمان، سریع به وی تحویل  داده شود،

۱۸ رسپشن علاقه مسافر را نسبت به خودش جلب کند،

۱۹ – چهره آراسته و مرتب پذیرشگر بسیار مهم و موثر است ،

۲۰ – رسپشن باید برخورد دوستانه و محترمانه با میهمان  داشته باشد،

۲۱ – باید به سوالات میهمان پاسخ داد،

۲۲ – کارها و وظایف راس ساعت  انجام شود،

۲۳ سعی کنید اسامی میهمانان را به خاطر بسپارید و با نام کوچک خطاب نکنید،

۲۴ – بین مسافران در ارائه ی  خدمات ،تفاوتی نباید  قائل شد.

۲۵- دربرابر میهمانان باید شنونده ی خوبی بود و به آنان  اعتنا کرد،

۲۶- پرهیز از خوردن غذاهای بودار،

۲۷- زدن آرنج روی میز، دستها زیر چانه، کشیدن سیگار، جویدن آدامس ناپسند است و نشانه ی بی احترامی به میهمان می باشد،

۲۸- علاقه ومهارت رسپشن باید به طور کامل نمود داشته باشد،

۲۹- داشتن اطلاعات عمومی در مورد جمعیت, وسعت و مکان های خاص.

۳۰- تسلط به زبان بیگانه .

۳۱- عدم بحث و جدل با مسافر حتی اگر اشتباه کند و پرهیز از  ملامت میهمان .

۳۲- نظارت در کار پادوها، نظافت چی ها, وپرهیز, از سخن بیهوده با همکاران ،

آیا با نرم افزار هتلداری طلوع آشنا هستید؟

توسط |تیر ۲۴ام, ۱۳۹۶|موضوعات: کل دسته ها, هتل و هتلداری|برچسب: , , |0 نظر

ارسال نظر

 
  • هشدارReviewed by Sunrise on Nov 5Rating:

    هشدار
    با توجه به شیوع ویروسی جدید که باعث خرابی کلیه برنامه ها و فایل های دیتابیسی می گردد، از کلیه کاربران خواهشمند است حتما بصورت روزانه از نرم افزار طلوع (در سخت افزاری مجزا از سیستم مثل:فلش مموری و CD یا هارد اکسترنال) فایل پشتیبان تهیه نمایند.

    همچنین از کلیه مدیران درخواست میگردد که انجام این کار را حتما بر عهده شخص قابل اعتمادی قرار دهند و نیز پیگیری نمایند که حتما این کار به صورت روزانه انجام پذیرد و فایل بک آپ در محلی غیر از کامپیوتر نگهداری شود .

    بدیهی است در صورت عدم انجام این کار و ویروسی شدن سیستم هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

    قابل توجه کلیه مراکز اقامتی کشور که از نرم افزار هتلداری طلوع استفاده میکنند.
    بدینوسیله به اطلاع می رسانیم
    سامانه جدید درخواست شده از سوی اداره محترم اماکن در نرم افزار طلوع طراحی شده است و هیچ نیازی به خریداری سامانه جدید و یا تغییر نرم افزار وجود ندارد.
    و طبق برنامه زمانبندی شده همکاران ما سیستم جدید را برای شما نصب خواهند کرد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شرکت طلوع تماس بگیرید.

     .:. راه های ارتباطی با شرکت طلوع .:.  

       کانال تلگرام طلوع