چرا برنامه هتلداری طلوع ؟
(از نظر سهولت کار – آنلاین بودن – لینک کامل پذیرش و حسابداری و انبار)


سوأل : تفاوت رزرو به روش سنتی و رزرو آنلاین در هتل چیست ؟
جواب : در رزرواسیون سنتی ابتدا میهمان با هتل مورد نظر تماس گرفته و از موجود بودن اتاق برای تاریخ خاص سوال میکند و پس از آن برای واریز مبلغ باید به بانک مراجعه نموده و پول واریز کند و رسید آن را برای هتل فاکس نماید تا اتاق مورد نظر برای تاریخ خاص رزرو شود و حالا مسئول رزرواسیون باید علاوه بر وارد نمودن مشخصات میهمان باید مبلغ پیش در یافت را نیز در مورد رزرو وارد سیستم نماید تا در موقع پذیرش میهمان در حساب وی منظور گردد.

ولی در روش رزواسیون آنلاین میهمان وارد سایت هتل شده و اتاقهای خالی هتل در تاریخ مورد نظرش را مشاهده نموده و اتاق مورد نظرش را برای تاریخ خاص رزرو میکند و همانجا در سایت مبلغ را نیز پرداخت میکند و بدون فوت وقت مسئول رزرو هتل ، هم رزرو بودن اتاق در سیستم هتل وارد میشود و هم مبلغ واریز شده در سایت در برنامه هتلداری طلوع سند خورده و به حساب بانکی هتل وارد میشود .و در نهایت فقط این موضوع به اطلاع مسئول رزرواسیون میرسد .


سوأل : تفاوت رزرو معمولی با رزرو اتوماتیک در هتل چیست ؟

جواب : در رزرو معمولی صفحه ای مانند دفتر رزرو هتل باز شده و کاربر که با سیستم دستی عادت کرده میتواند مثل قبل رزرو های خود را در این جدول که شبیه به Excel است وارد نماید که البته مزایای زیادی نسبت به Excel دارد .

در رزرو اتوماتیک تاریخ ورود و تعداد نفرات از شخص گرفته میشود و خود برنامه هتلداری طلوع به مسئول رزراسیون اتاقهایی را که میتواند رزرو کند پیشنهاد میدهد .


سوأل : بیشترین تبلیغ نرم افزار هتل طلوع بر چه چیز استوار است ؟

جواب : تبلیغ سینه به سینه یا در حقیقت رضایت هتلداران عزیز


سوأل : آیا مالک هتل بدون حضور در هتل و بدون دسترسی به اینتر نت و تلفن میتواند از اتفاقاتی که در هتل رخ میدهد با خبر شود و موارد و مسئولیتهای مدیریتی را از راه دور کنترل کند دهد ؟

بله – فقط با سیستم کنترل نا محسوس هتل و کاربران برنامه هتلداری شرکت طلوع