زیر سیستم حسابداری طلوع با قابلیت لینک به سیستم تالار تمامی نیاز های مرتبط با حسابداری یک مجموعه تالار پذیرایی را فراهم نموده و نیاز مدیران و مالکان را از تهیه سیستم جداگانه حسابداری بر طرف می سازد.
سیستم حسابداری و خزانه داری تالارSunAdmin2018-10-09T15:41:44+03:30
امکان تعریف حسابها در سه سطح کل، معین و تفضیلی و همچنین 4 سطح تفضیلی شناور.
امکان تعیین گروه حساب به منظور استفاده از حساب در صورتهای مالی نظیر تراز نامه و صورت سود و زیان.
امکان ایجاد ارتباط بین حسابها و حسابهای تفضیلی شناور.
امکان تعریف دوره های مالی مختلف در یک پایگاه اطلاعاتی و همچنین به صورت مجزا.
امکان تعریف انواع ارز و نرخ های مربوطه به منظور استفاده در سیستم ارزی.
امکان انتقال یک حساب از گروهی به گروه دیگر به همراه انتقال گردش آنها.
امکان انتقال گردش یک حساب در حساب دیگر.
امکان صدور سند در سه وضعیت پیش نویس(غیر تراز)، موقت و دائم و امکان تغییر وضعیت اسناد.
امکان اختصاص سه شماره سند: (عادی، شماره عطف، شماره خلاصه) به یک سند واحد.
امکان انجام عملیات کپی، انتقال و حذف بر روی اسناد.
امکان بازیابی مجدد اسناد حذف شده.
امکان طبقه بندی اسناد (اسناد حقوق، انبار، دریافت پرداخت و … )
امکان تخصیص مراکز هزینه و درآمد به حسابها در هنگام صدور سند حسابداری به منظور گزارش گیری هایی مجزا برای هر مرکز هزینه و درآمد.
امکان صدور خلاصه سند به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و قابلیت صدور اسناد بر اساس نوع سند.
امکان استفاده از شرح های تکراری برای هر آرتیکل به منظور راحتی کاربر.
امکان مشاهده کارت حساب بر اساس بازده زمانی و براساس شماره اسناد به دو صورت ریالی و ارزی.
امکان مشاهده لیست بدهکاران و بستانکاران به همراه گردش و مانده حساب آنها.
امکان جستوجو در بین اسناد بر اساس پارامترهای مختلف (تاریخ، مبلغ، حساب، شرح، دوره مالی و …)
امکان تایید اسناد حسابداری به منظور جلوگیری از ویرایش و حذف اسناد.
امکان جابجایی اسناد حسابداری.
امکان بستن حسابها در پایان دوره مالی به صورت کاملا اتوماتیک و صدور سند افتتاحیه برای دوره مالی بعد.
جلوگیری از ثبت سند بعد از صدور سند اختتامیه در هر سال مالی.
امکان محدود نمودن سطح دسترسی کاربران بر روی اسناد، حسابهای خاص، گزارشات، عملیات حذف/ ویرایش و …
امکان تنظیم پانویس گزارشات و اسناد به صورت پیش فرض.
امکان انجام عملیات تهاتر در فرم تراز آزمایشی (بدهکاران، بستانکاران)
امکان تعریف بانک ها به همراه اطلاعات مربوطه نظیر شماره حساب، کد شعبه، تلفن، آدرس و… (به طور نامحدود)
امکان تعریف انواع صندوق (ریالی و ارزی و … ) و تنخواه به طور نامحدود.
امکان تعریف طرف حساب ها (اشخاص) به همراه سایر اطلاعات نظیر کد اقتصادی کد و یا شناسه ملی، تلفن، آدرس و …
امکان تعریف دسته چک و کنترل عملیات برگ های چک (صادر شده، صادر نشده، پاس شده، باطل شده و … )
امکان ثبت چک های دریافتی و پرداختی اول دوره.
امکان ثبت چک های دریافتی و پرداختی به صورت گروهی.
انجام کلیه امور بانکی بر روی چک ها نظیر (دریافت چک، سر حساب گذاشتن چک، وصول چک، عودت به صاحبان چک، خرج چک، پرداخت چک، پاس چک، برگشت چک و … )
امکان ثبت اسناد ضمانتی دریافتی و پرداختی.
امکان ثبت انواع دریافت ها و پرداخت های نقدی بصورت ریالی و ارزی.
امکان ثبت انواع حواله واریزی به حساب ها یا کارت بانک با قابلیت اتصال به دستگاه کارت خوان.
امکان ثبت انواع حواله پرداختی.
امکان ثبت انواع دریافت ها و پرداخت ها بین منابع (صندوق، بانک، تنخواه)
امکان ثبت انواع دریافت ها و پرداخت های ترکیبی (نقد، چک، حواله (کارت بانک)) بر اساس طرف حساب و فاکتور.
قابلیت صدور سند اتوماتیک به ازای تمامی عملیات دریافت و پرداخت و سیستم چک.
امکان مشاهده تاریخچه هر سند.
امکان چاپ سند در سطح های کل، کل و معین، کل و تفضیلی، کل و معین و تفضیلی و …
امکان ارسال سند به اکسل.
امکان مشاهده و چاپ لیست طرف حسابها به همراه مشخصات (تلفن، آدرس، کد اقتصادی و … )
امکان مشاهده و چاپ لیست بانکها به همراه مشخصات (شماره حساب، شعبه و تلفن، آدرس و … )
امکان خروجی گزارشات سیستم حسابداری به Image, PDF, Excel و …
امکان مشاهده و چاپ صورتهای مالی اساسی نظیر ترازنامه، صورت سود و زیان.
امکان مشاهده و چاپ گزارش مرور حسابها (تراز آزمایشی) در سطوح کل، معین، تفضیلی و تفضیلی شناور (به صورت 6،4،2 ستونی ) در فرمت های ریالی و ارزی.
امکان مشاهده و چاپ دفتر روزنامه کل بصورت رسمی به منظور دفتر نویسی.
امکان مشاهده و چاپ صورت مغایرت بانکی با استفاده از فایل اکسل بانک
گزارش گردش حساب تمامی طرف حساب ها به همراه مانده آنها.
گزارش گردش حساب تمامی منابع (صندوق، بانک، تنخواه) به همراه مانده آنها.
امکان گزارشگیری از وضعیت تمامی اسناد دریافتی و پرداختی (وصول شده، پاس شده، خرج شده و …)
امکان گزارشگیری از وضعیت اسناد ضمانتی دریافتی و پرداختی.
امکان صدور و چاپ رسید برای تمامی تراکنش های مالی.
امکان مشاهده تاریخچه چک های دریافتی و پرداختی.
امکان چاپ چک برای فرمت تمامی بانک ها.
امکان مغایرت گیری بانکی (با استفاده از فایل اکسل بانک)
امکان گزارشگیری از سررسید چک های دریافتی و پرداختی.
امکان مشاهده و چاپ اسناد مربوطه به تراکنش های مالی بخش خزانه داری.