مدیریت محترم با سلام و عرض ادب

احتراما ضمن عذر خواهی از شما به دلیل طولانی بودن مطلب خواهشمند است این نامه را به دقت مطالعه فرمایید مطمئنا پس از کمی تامل ، مطالب این نامه باعث تجدید نظر و یا حتی کنجکاوی شما در موضوع نرم افزار هتلداری خواهد داشت .

در حال حاضر با یک اطمینان نسبی می توان گفت  همه هتلهای سطح کشور از یکی از نرم افزار های هتلداری موجود استفاده می کنند و چون سالهاست از یک نرم افزار خاص استفاده می کنند به آن عادت کرده اند و غالبا راه کاری نیز برای کم و کاستی ها و مشکلات ان پیدا کرده اند و چون برای ان هزینه هم پرداخت کرده اند دیگر حاضر نیستند به مشکلات و ضعفهای ان فکر کنند و وقتی با این مدیران صحبت می کنید می بینید علی رغم همه مشکلات ، اعلام رضایت نسبی می کنند  چون حاضر نیستند از اول هزینه کنند و کار با یک نرم افزار جدید را یاد بگیرند و درخود تغییر ایجاد نمایند اما نکته قابل توجه این است که این نرم افزار ها تا چه حد توانسته اند مشکلات و نیازهای هتل را برآورده نمایند و به مدیران هتل در جهت کنترل هزینه ها و مدیریت آن و راه کارهای جلوگیری از هزینه های اضافه کمک کنند ، واقعیت این است که اگر شما صادقانه به این نرم افزار ها نگاهی بیندازید به راحتی متوجه می شوید که این نرم افزار تنها کاری که انجام داده اند بایگانی یک سری اطلاعات میهمانان  و نگهداری حساب بدهکاران و بستانکاران و موجودی انبار و … بوده است و هیچ کمکی به مدیران در جهت برنامه ریزی برای کنترل هزینه ها نکرده است و هر کاری هم در این راستا در هتل صورت گرفته معمولا با مشقت فراوان توسط حسابدار هتل انجام شده است و همه هم به صورت دستی با ضریب خطا  بوده است .

به راستی علت چیست ؟؟؟؟!!!!!

مهمترین دلیل این علت ان است که تمام نرم افزار های هتل که تاکنون در کشور تولید شده اند نرم افزار های جزیره ای هستد که توسط یک سری پل های ارتباطی نرم افزاری به یکدیگر لینک شده اند و در نهایت تشکیل یک نرم افزار یک پارچه را داده اند بدین معنا که در حال حاضر تمام شرکتهای تولید کننده نرم افزار هتلداری دارای یک نرم افزار هتل، یک نرم افزار حسابداری ، یک نرم افزار انبار داری و … می باشند که این ها را به یکدیگر لینک کرده اند  و به شما به عنوان یک سیستم یکپارچه ارائه میکند .و چون این لینک برقرار شده است در ظاهر هم شما به هیچ وجه متوجه این عدم یکپارچه بودن نمی شوید ولی با مطالعه ادامه مطلب به راحتی می توانید موضوع را  درک و تست نمایید.

حداقل بیش از یکصد تفاوت ساختاری و عملکردی ریز و درشت بین نرم افزار هتلداری طلوع با سایر نرم افزار های موجود در بازار وجود دارد که به عنوان نمونه به برخی از شایع ترین انها به اجمال اشاره می شود .

از مشکلات بسیار شایع این سیستم ها که احتمالا شما هم مثل اکثر هتل ها با این موضوع مواجه شده اید و یا می توانید از هتلهای دیگر سوال کنید مغایرت بین مانده حساب میهمانان مقیم در سیستم هتل با سیستم حسابداری در اکثر هتلها می باشد که حتی در بعضی هتل ها این اختلاف به سقف چند صد میلیون رسیده است و حتی با توجه به تماسهایی که از سوی هتل با شرکت مربوطه گرفته شده خود شرکت نیز نتوانسته این مشکل را حل نماید

موضوع دوم مغایرت موجودی ریالی انبار است با موجودی ریالی حسابداری که همیشه از بزرگترین مسائل بحث برانگیز هتل ها و مشکلات و مسایل بین مدیران هتلها با واحد حسابداری و انبار بوده است که معمولا هم هیچ وقت حل نشده و در نهایت حسابداری ها با یک سند اصلاحیه کار را جمع کرده اند

کاست کنترل:

موضوع کاست کنترل نیز که بحثی ناگفتنی دارد و حتی بزرگترین هتلهای ایران نیز نتوانسته اند این موضوع را به درستی تحت کنترل خود در آورده و آن را به طور کامل حل نمایند و با یک بررسی ساده متوجه می شوید که آنهایی هم که ادعا می کنند این کار را انجام داده اند و یا می دهند ، یا به طور کاملا دستی این را انجام می دهند ویا از سیستم گزارش می گیرند و در یک فایل اکسل وارد کرده و با فرمولهایی که نوشته اند یک کاست نه چندان دقیق را تحلیل می کنند که اگر خیلی هنر به خرج دهند ، اطلاعات معمولا مربوط به یک هفته قبل را دارند.

بحث قیمت تمام شده غذا ها و اتاقها و کلا کالاها و یا خدماتی که در هتل ارائه می شود ، از موضوعات دیگری است که به جرات می توان گفت به دلیل ضعف نرم افزار های موجود در هیچ هتلی به درستی پیاده سازی نشده است.

ضعفها و مشکلات سیستم رزرواسیون ، عدم تفکیک وجود نقد و بانک در بسیاری از سیستمها ، مشکلات و کاستیهای سیستم حقوق و دستمزد ، ایرادادت موجود در انبار و  دهها موضوع دیگر از ضعفهای سیستم های جزیره ای می باشند

نرم افزار طلوع تنها نرم افزارهتلداری کشور است که ذاتا یک سیستم یکپارچه است یعنی هیچ جزیره یا پل ارتباطی بین قسمتها وجود ندارد بلکه ارتباط بین قسمتها ذاتی و از بدو طراحی سیستم  است .

شرکت طلوع به دلیل اینکه توانسته با ابتکار عملهای ویژه ای  یک سیستم صد در صد یک پارچه ای (نرم افزار هتلداری طلوع  ) تولید نماید کلیه مشکلات یاد شده از قبیل موضوع مغایرت  حسابها ، کاست کنترل ، بهای تمام شده و …. و دهها مورد دیگر از این قبیل که در سیستمهای دیگر وجود دارند  را  به طور کامل پیاده سازی و اشکالات نرم افزار های دیگر را بر طرف کرده است .  حتی موارد بسیاری که در سیستمهای دیگر قابل پیاده شدن نیستند (مثل کاست کنترل لحظه ای ، یا سود و زیان واقعی و روزانه مثلا مراکز درآمدی و … ) و علت آن تماما به یکپارچه نبودن این سیستم ها بر می گردد را به راحتی در این سیستم پیش بینی شده اند ، مواردی که پس از تشریح مکانیزم و عملکرد انها قطعا شما را به وجد خواهد آورد لیکن به دلیل طولانی شدن مطلب از ذکر آنها در نامه خودداری می شود و انشاا.. در صورت موافقت جنابعالی این موارد را به جلسه حضوری معارفه نرم افزار موکول می کنیم

 

در پایان افتخار می کنیم بگوییم یک نرم افزار هتلداری با نگرشی نو به موضوع هزینه ها ، برای مدیریت درآمدها و هزینه های هتل طراحی کرده ایم چون معتقدیم همیشه می توان با مدیریت صحیح منابع موجود ، ضمن ارائه بهترین خدمات به میهمانان ، کمترین میزان هزینه و در نتیجه ضمن جلب رضایت مشتری، بیشترین افزایش سود را داشت .

 

امید است با این معرفی اجمالی از محصول شرکت بتوانیم زمینه آشنایی بیشتر و همکاری بین دو مجموعه را فراهم سازیم .

 

لیست برخی از مهمترین امکانات نرم افزار جامع هتلداری طلوع به شرح زیر می باشد:

 

  • سیستم منحصر به فرد رزرواسیون (.۵)
  • سیستم منحصر به فرد پذیرش ، سیستم صندوق وحسابداری وابسته به همراه گزارشات و متعلقات مربوطه (۵)
  • سیستم خانه داری (.۵)
  • سیستم ارسال اطلاعات به جهانگردی ، سیستم ارسال اطلاعات به اماکن ، سیستم ثبت هزینه تلفن اتاقها (.۵)
  • سیستم مینی بار وحسابداری وابسته به همراه گزارشات و متعلقات مربوطه (.۵)
  • سیستم رستوران وحسابداری وابسته به همراه گزارشات و متعلقات مربوطه (۱)
  • سیستم کافی شاپ وحسابداری وابسته به همراه گزارشات و متعلقات مربوطه (۱)
  • سیستم حسابداری ، سیستم مدیریت چک و بانک (خزانه داری) ،  به همراه گزارشات و متعلقات مربوطه  (۲)
  • سیستم مدیریت انبار وحسابداری وابسته به همراه گزارشات و متعلقات مربوطه (۲)
  • سیستم منحصر به فرد کاست کنترل به همراه گزارشات و متعلقات مربوطه (۲)
  • سیستم منحصر به فرد انبار گردانی اموال وحسابداری وابسته به همراه گزارشات و متعلقات مربوطه (۱)
  • سیستم اموال و حسابداری اموال به همراه گزارشات و متعلقات مربوطه (۱)
  • سیستم تولید و به همراه گزارشات و متعلقات مربوطه (۱)
  • سیستم منحصر به فرد تبدیل کالا و محصولات به همراه گزارشات و متعلقات مربوطه (۱)
  • سیستم منحصر به فرد محاسبه بهای تمام شده کالا و محصولات با در نظر گرفتن هزینه های سربار (۲)
  • سیستم پیش بینی مواد ، سیستم خشکشویی ، سیستم سالن بیلیارد ، آلاچیق ، استخر ، فروشگاه ، بدنسازی ، سیستم تاکسی سرویس ، سیستم اینترنت ، سیستم مدیریت هزینه ها و غذای پرسنلی و ……… و حسابداری وابسته به همراه گزارشات و متعلقات مربوط به هریک (.۵*)
  • سیستم رزواسیون تالار و حسابداری وابسته به همراه گزارشات و متعلقات مربوطه (۲)
  • سیستم منحصر به فرد حقوق و دستمزد ، حسابداری وابسته به همراه گزارشات و متعلقات مربوطه (۲)
  • سیستم رستوران ، کافی شاپ و .. مکانیزه َشامل منوی مکانیره و ثبت سفارش مکانیزه Tablet)) (*2)
  • سایت کامل اینترنتی شامل رزرواسیون صد در صد آنلاین هتلداری با پرداخت اینترنتی ، متصل به سیستم هتلداری ، حسابداری و بانک، کنترل پنل اختصاصی – گالری تصاویر، سایت خبری ، آب و هوا ، اوقات شرعی ، پیوندها ، تبلیغات ، محصولات ،  ارتباط با ما (۲+۳)
  • سیستم جامع دبیرخانه جهت ثبت و نگهداری کلیه مکاتبات و نامه های اداری ارسالی و دریافتی . (۲)
  • سیستم تمام مکانیزه ارسال و دریافت و مدیریت پیامک و کنترل حسابها (۱)

نرم افزار همراه با نصب و راه اندازی و آموزش کامل پرسنل و مدیران در محل هتل،پیاده سازی و آموزش الگوهای جدید مدیریت و کنترل همراه با یک سال خدمات پس از فروش رایگان می باشد .

نرم افزار بدون هیچ محدودیتی  برروی تمام سیستمهای شما  با انواع ویندوز با هر مشخصات فنی و یا سخت افزار نسل جدیدی (پنتیوم ۴) نصب می گردد و نیاز به مشخصات فنی خاص ندارد  .

 

 

مشخصات فنی نرم افزار تخصصی هتلداری طلوع  :

زبان برنامه نویسی: بیس نرم افزار Delphi  می باشد و بخشهای مختلف نرم افزار از قبیل رزرواسیون آنلاین ، سیستم سهامداران ، گزارشات آنلاین و سفارش گیرها و …  حسب نیاز با زبانهایی از قبیل Asp, Javaبا معماری Aspx,MVC   و android  طراحی گردیده اند .

پایگاه داده : پایگاه داده نرم افزار مبتنی بر MSSQL Server 2008  می باشد و قابل اجرا بر روی MSSQLServer2012  نیز می باشد .

محییط قابل اجرا  : انواع نسخه های    WindowsXp,Windows7,Windows8,Windows10, WindowsServer2003, WindowsServer2008, WindowsServer2012

ساختار نرم افزار : کل نرم افزار بر پایه ِDLL طراحی شده و در این طراحی از پیشترفترین روشها و متدهای برنامه نویسی استفاده شده است هر بخش از نرم افزار در یک ِDLL پیاده سازی شده و این امر امنیبت نرم افزار را بالا می برد و نرم افزار شامل بیش از  پنجاه ِDLL و  یک فایل اجرایی می باشد

محیط کار : نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که هر کاربر می تواند محیط کاری خود را بنا به سلیقه خود کاملا طراحی نماید این تغییرات شامل تغییر رنگ پس زمینه تمام فرم های برنامه ، اختصاص عکس به پس زمینه تمام فرم های برنامه  ، تغییر رنگ محیط کابری  ، اختصاص عکس به پس زمینه محیط کاربری ، تغییر رنگ فونتها ، جداول و…… در فرمهای برنامه، تنظیم محیط کاربری متناسب با نیازهای کاربر (قراردادن میانبرهای دلخواه در صفحه اصلی محیط کار) می باشد .

به روز رسانی نرم افزار : با توجه به رشد سریع تکنولوژی و پیدایش نیازهای جدید ، تحلیل گران شرکت هر روز در فکر اضافه کردن ایده های جدید به نرم افزار جهت هرچه بهتر شده آن و بوجود آوردن شرایطی مطلوب تر برای کاربران و نتایجی بهتر برای مدیران هسنتد  لذا با توجه به اینکه شرکت به طور تخصصی و تنها بر روی نرم افزار هتلداری فعالیت می کند هر روز امکانات ، گزارشات ، و ویژگیهای جدیدی به نرم افزار اضافه می شود که برخی از این امکانات به پیشنهاد کاربران و برخی بنا به تحلیل تحلیل گران نرم افزار و یا صاحب نظران این عرصه می باشد.

روش به روز رسانی منحصر به فرد : کاربر هر زمان که بخواهد تنها با زدن یک دکمه می تواند نسخه نرم افزار خود را از طریق اینترنت به روز رسانی کرده و از جدیدترین امکانات نرم افزار به صورت رایگان بهرمند شود .

 

تکنواوژی های روز : نرم افزار قابلیت اتصال به بسیاری از سیستم های تلفن – کارت ساعت زن – کارت شارژ – iptv  –

را دارد.، از طریقweb service  به سایت رزرواسیون انلاین متصل می گردد ، همچنین سیستم مجهز به سیستم ارسال ایمیل و ارسال و دریافت پیامک می باشد ، سیستم دارای ثبت سفارشات در رستوران ، کافی شاپ و کلیه مراکز فروش و انبار ها توسط tablet  می باشد

 

لیست برخی از مشتریان که در سالهای اخیر اقدام به تعویض نرم افزار خود نموده اند

هتل بین المللی لیپار چابهار۵ ستارهنرم افزار قبلی رایین سیستم
هتل بین المللی لاله یزد۴ ستارهنرم افزار قبلی رایین سیستم
هتل سفیر اصفهان۴ ستارهنرم افزار قبلی رایین سیستم
هتل اصفهان۳ ستارهنرم افزار قبلی رایین سیستم
هتل بزرگ دریای مراغه۴ ستارهنرم افزار قبلی رایین سیستم
هتل جام جم  شیراز۴ ستارهنرم افزار قبلی هریص (میزبان)
هتل بادله ساری۴ ستارهنرم افزار قبلی هریص (میزبان)
هتل نگین خرم شهر۲ ستارهنرم افزار قبلی هریص (میزبان)
هتل سبز خرمشهر۲ ستارهنرم افزار قبلی هریص (میزبان)
هتل ارگ یزد۴ ستارهنرم افزار قبلی پرک
هتل مروارید صدرا بهشهر۴ ستارهنرم افزار قبلی پرک
هتل جنت مشهد۴ ستارهنرم افزار قبلی پرک
هتل پرواز بوشهر۳ ستارهنرم افزار قبلی پرک
هتل گسترش تبریز۴ ستارهنرم افزار قبلی پرک
هتل عتیق اصفهان۳ ستارهنرم افزار قبلی پرک
هتل پردیس مبارکه۴ ستارهنرم افزار قبلی پرک
هتل جهانگردی اردستان۳ ستارهنرم افزار قبلی پرک
هتل پیام زنجان۳ ستارهنرم افزار قبلی پرک
هتل اسرم ساری۴ ستارهنرم افزار قبلی مارلیک
هتل ونوس اصفهان۴ ستارهنرم افزار قبلی مارلیک
هتل زهره اصفهان۴ ستارهنرم افزار قبلی مارلیک
هتل کورش چالوس۴ ستارهنرم افزار قبلی مارلیک
هتل چهل پنجره اصفهان۳ ستارهنرم افزار قبلی آس

 

احتراما ، بدین وسیله لیست برخی از هتل هایی که در سالهای اخیر اقدام به خرید نرم افزار هتلداری طلوع و یا اقدام به تعویض نرم افزار قبلی خود با نرم افزار طلوع نموده اند و در حال حاضر از نرم افزار جامع هتل داری این شرکت استفاده می نمایند حضورتان ارسال میگردد به دلیل کسب رضایت این مشتریان با افتخار می گوییم اعتبارمان به رضایت مندی بالای مشتریان است و شما نیز می توانید جهت اطمینان از صدق این گفته با هریک از این مشتریان گفتگو نمایید تا اعتماد اولیه شما جلب شود .

هتل های استان اصفهان : هتل ونوس – هتل زهره – هتل سفیر – هتل ماهان – هتل صفوی – هتل ملل – هتل سپاهان – هتل پارتیکان – هتل توریست – هتل چهل پنجره – هتل اصفهان – هتل عتیق – هتل ابن سینا – هتل طلوع – هتل پارت – هتل سنتی اصفهان – هتل ایران- هتل زاگرس خوانسار – هتل سیمرغ داران  – هتل پردیس مبارکه – هتل جهانگردی اردستان –  هتل بالی خور –  هتل گل نرگس نایین و …….

هتل های آذر بایجان شرقی و غربی : هتل بین المللی گسترش تبریز – هتل بزرگ دریای مراغه –   هتل پردیس عجب شیر – هتل صدرا ملکان – هتل آریا – هتل دریا۰

هتل های  استان مازندران : مروارید صدرا –  هتل کورش – هتل بادله – هتل اسرم  – هتل آنا – هتل شهر قصه – هتل پاپیون و کل واحد های اقامتی این استان (۳۰۰ متل و هتل و هتل آپارتمان .)

هتل های استان خراسان رضوی : هتل جنت – هتل طوبی – هتل شارستان – هتل زمزم – هتل علاء هتل مرکز رفاهی فرهنگیان قزوین  و  ۹۰ مهمانپذیر و هتل اپارتمان.

هتل های استان یزد : هتل بین المللی لاله – هتل زنبق – هتل باغ سرا اردکان .

چهار محال بختیاری : کل واحد های اقامتی این استان ( ۳۰ مهمانپذیر ، هتل و هتل آپارتمان .)

سیستان و بلوچستان : هتل بین المللی لیپار چابهار و و کل واحد های اقامتی این استان ( ۳۵ مهمانپذیر ،  هتل و هتل آپارتمان .)

شیراز : هتل جام جم ، هتل شایان – هتل نایزی

سایر هتلها : هتل الاله قشم – هتل هیرون بوشهر – هتل پرواز بوشهر ، هتل نژلا استارا ، هتل ابوالفضل استارا  – هتل شهرداری خرم آباد – هتل نگین خرمشهر – هتل سبز خرمشهر – هتل پیام زنجان- هتل آریان بانه(کردستان)

لازم به توضیح است خدمات این شرکت شامل یکسال خدمات پشتیبانی و بروز رسانی رایگان می باشد . نصب و راه اندازی سیستم  و آموزش کلیه پرسنل و کاربرهای معرفی شده توسط مدیریت تا زمان آموزش کامل و مسلط شدن به سیستم به صورت رایگان و جزء تعهدات این شرکت می باشد .

 

زیرسیستمهای صد درصد  اتوماتیک و مکانیزه نرم افزار هتلداری طلوع :

سیستم رزرواسیون سنتی ، سیستم رزرواسیون هوشمند ، سیستم رزرواسیون انلاین از طریق سایت اینترنتی متصل به نرم افزار هتلداری ، سیستم کامل پذیرش () ، سیستم خانه داری ، سیستم ارسال اطلاعات به جهانگردی و سامانه جدید پژواک (اسکان قبلی )، گزارش اتباع خارجه ، سیستم ارسال اطلاعات به اماکن ، سیستم ثبت هزینه تلفن اتاقها ، سیستم صندوق ، سیستم رستوران ، سیستم کافی شاپ ،  سیستم خشکشویی ، سیستم مینی بار، سیستم استخر ، سیستم فروشگاه ، سیستم تاکسی سرویس، سیستم بیلیارد، سیستم آلاچیق ، سیستم کافی شاپ سنتی ، سیستم رستوران سنتی ، سیستم ثبت سایر هزینه ها ، سیستم اینترنت ، سیستم حسابداری ،  سیستم مدیریت انبار ، سیستم کاست کنترل ، گزارش بهای تمام شده ، سیستم تولید ، سیستم پیش بینی مواد ، سیستم مدیریت  هزینه ها و غذای پرسنلی، سیستم مدیریت چک و بانک (خزانه داری) ، سیستم حقوق و دستمزد ، سیستم اموال ، سیستم رزواسیون تالار ،  به همراه گزارشات و متعلقات مربوطه و ……

سیستم خانه داری مکانیزه ، سیستم رستوران مکانیزه َشامل منوی مکانیره و ثبت سفارش مکانیزه ، سیستم تمام مکانیزه ارسال و دریافت و مدیریت پیامک

برخی از امکانات نرم افزار هتل :

امکان سفارش گیری غذا در رستوران با دستگاه سفارش گیر  الکترونیکی

امکان کسر مواداولیه تشکیل دهنده غذاها از انبار با توجه به آنالیز غذایی تعیین شده (سیستم کاست کنترل )

امکان ارتباط مستقیم رستوران ، کافی شاپ و مینی بار با انبار جهت مدیریت موجودی انبار

امکان گزارش گیری متنوع مربوط به آمار فروش ، میزان نقدی و غیر نقدی ، آمار اقلام فروش رفته و درآمد حاصل شده و … از فروش و عملکرد رستوران ، کافی شاپ ، مینی بار بر حسب نیاز شما

مشاهده اطلاعات هتل برروی گوشی موبایل به منظور مدیریت از راه دور بدون نیاز به اینترنت و یا واسطه

امکان ارسال Sms , Email  به مناسبتهای مختلف برای میهمانان و شرکتها و آژانسها

آمکان تعریف جهت ارسال Sms برای مدیریت در زمان رخداد یک اتفاق خاص – مثلا حذف یک فاکتور

تهیه انواع گزارشات و نمودارهای مدیریتی و امکان اضافه کردن هر گونه گزارش متناسب با خواسته شما

محاسبه و نمایش اتوماتیک هزینه تلفن میهمان در صورتحساب میهمان

استفاده از فونتهای درشت و خوانا همراه با محیط بسیار ساده ، جهت سهولت در استفاده برای کاربران

معرفی کاربران به تعداد نامحدود و تعیین سطح دسترسی جداگانه برای هرکدام

گزارش اتوماتیک از عملکرد کاربران برنامه ، جهت بررسی کارهای انجام شده توسط آنها در طول روز

سیستم رزرواسیون منحصر به فرد و بسیار ساده مطابق با عملیات دستی

امکان تغییر قیمت اتاقها در هر فاصله زمانی و به تعداد نامحدود برای یک اتاق

سیستم رزرواسیون تمام هوشمند دارای هوش مصنوعی برای پر کردن گپ های هتل

قرار دادن کلیدهای میانبر در برنامه برای سهولت در استفاده کاربران

چاپ صورت حساب به میهمان به شش حالت مختلف و به صورت مجزا به دو زبان فارسی و لاتین

چاپ صورت حساب ویژه که درآن قابلیت تغییر تمامی پارامترها وجود دارد ( برای افراد خاص)

اختصاص یک کد ویژه  به میهمانان به عنوان کد اشتراک جهت سهولت در پذیرشهای آتی

عدم نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصی میهمانانی که حتی یک بار میهمان هتل بوده اند

ثبت تمامی سوابق ورود و خروج میهمانان و تعداد دفعات اقامت یک میهمان در هتل

امکان تعریف و یا تغییر اتاقها و امکانات هتل توسط کاربر

امکان تعریف چندین قیمت مختلف برای هر اتاق جهت استفاده در قراردادهای مختلف

امکان تعریف چندین قیمت مختلف اتاق برای شرایط ویژه (ایام پیک و غیر پیک)

ثبت توضیحات خاص برای هر میهمان و مشاهده آن در موقع تسویه حساب

تسویه حساب میهمان به صورت نقد و یا نسیه ( برای شرکتها و یا آژانسها ) و ارائه صورتحساب جداگانه

مشاهده مانده حساب بدهکارن و بستانکاران و ریز گردش عملیاتی انها

محاسبه اتوماتیک هزینه تعجیل و تاخیر در تخیله اتاق توسط میهمان قبل و بعد از ساعت معین

امکان جستجوی میهمان ، مشاهده سوابق میهمان و چاپ صورتحساب از هر یک از سوابق قبلی

 

سیستم ثبت سند  : سیستم ثبت اسناد به صورت پیش نویس ، موقت ، دایم ، خلاصه سند  – قابلیت تعریف گروه حساب ، حسابهای کل ، معین ، تفضیلی یک ، تا تفضیلیN  و چهار سطح حساب تفضیل واحد (حسابهای شناور)

برخی امکانات نرم افزار حسابداری :

گزارشات سند : چاپ سند – لیست اسناد و مرور اسناد  – تراز آزمایشی – کارت معین یک حساب –  لیست حسابهای بدهکاران و بستانکاران – تنظیم خودکار دفتر روزنامه ، دفتر معین و دفتر کل – ثبت تاریخچه سند

سیستم ثبت چک های دریافتنی و چکهای پرداختنی – چاپ چک و گزارشات چک ، ثبت گروهی چک

عملیات چک : وصول چک ، خرج چک ، سر حساب گذاشتن چک ، عودت چک ، پاس چک ، برگشت چک،

راس گیری از چکها و قابلیت محاسبه دیرکرد

سیستم انبارداری : امکان تعریف انبار به تعداد نامحدود ، ثبت ورود و خروج کالا ، ثبت کسری انبار ، ثبت آضافه برموجودی انبار ، ثبت تبدیل یک و یا چند کالا به کالای دیگر

سیستم خرید و فروش  : ثبت فاکتور خرید و فروش ، برگشت از خرید ، برگشت از فروش ، امانات دریافتی و امانات پرداختنی ، فاکتور تولید و فاکتور مصرف و  امکان ارتباط مستقیم با انبار

برخی گزارشات کالا و انبار :

گزارش و نمودار موجودی همه کالاهای موجود در انبار به صورت کلی ، تفکیک انبار ، انبار خاص

گزارش و نمودار موجودی یک گروه کالاهای موجود در انبار به صورت کلی ، تفکیک انبار ، انبار خاص

گزارش و نمودار موجودی یک کالاهای موجود در انبار به صورت کلی ، تفکیک انبار ، انبار خاص

گزارشات و نمودار ریز ورودی و خروجی کالا در انبار به صورت کلی ، تفکیک انبار ، انبار خاص

گزارشات کاردکس کالا در انبار به صورت کلی  ، انبار خاص

گزارش لیست فاکتورهای صادر شده به صورت ریز و کلی

محاسبه سود یک کالا و یا یک گروه کالای فروش رفته

انواع گزارشات ریالی و تعدادی انبار

تراز انبار با قابلیت ۱۸ فاکتوریل (حدود۶۷ میلیارد حالت گزارش)

و ………

برخی از امکانات حقوق و دستمزد :

امکان تعریف ایتمهای حقوق و دستمزد و امکان تعریف فرمول برای انها

امکان تعریف پرسنل و مشحصات انها

امکان تعریف حکم پرسنل

امکان ارتباط با دستگاه کارت زن جهت کارکرد پرسنل

امکان تعرف و اختصاص وام پرسنل

امکان ارتباط با کدینگ حسابداری جهت محاسبه مساعده و …..

محاسبات اتوماتیک حقوق و دستمزد

تهیه فایل بیمه

تهیه فایل دارایی

تهیه فایل بانک

ثبت مکانیزه سند حقوق

گزارشات متنوع حقوق و دستمزد

 

در پایان شرکت اعلام می دارد توانایی اختصاصی کردن نرم افزار و اضافه کردن هرگونه پارامتر و یا موردی را حسب نیاز آن مجموعه در نرم افزار دارد.

 

آدرس :اصفهان- خیابان ارتش – خیابان حسین اباد – جنب کوچه ۲۶ پلاک ۵۲۶

تلفن:  ۰۳۱۱۶۲۶۵۲۷۶ – ۰۳۱۱۶۲۷۱۱۰۹

موبایل : ۰۹۱۳۱۱۳۲۷۷۹ – ۰۹۱۳۵۷۳۲۷۷۹

وب : www.sunrise.ir