قوانین و مقررات

/قوانین و مقررات
قوانین و مقررات2019-10-16T11:27:41+03:30
  1. به منظور ثبت سفارش، با رفتن به صفحه فروشگاه اینترنتی، محصول مورد نظر خود را انتخاب و با مشخص‌نمودن موارد موردنظرتان با کلیک بر روی دکمه «افزودن به سبد خرید» محصولتان را به لیست خریدهای خود اضافه نمایید. شما با مشاهده مشخصات، بروشور و صفحه اختصاصی هر محصول، می‌توانید مناسب‌ترین محصول را برای کسب‌وکار خود انتخاب نمایید. در صورتی که نیاز به هرگونه مشاوره بیشتر در خصوص انتخاب محصولات دارید با واحد فروش شرکت طلوع تماس حاصل نمایید.

  2. پس از ثبت سفارش، لازم است به سبد خرید خود مراجعه کرده و اقدام به نهایی‌کردن سفارش و پرداخت هزینه آن نمایید. به این منظور کافی است بر روی عبارت «سبد خرید» کلیک نمایید. جهت نهایی‌کردن سفارش، می‌بایست اطلاعات تماس و درگاه بانکی پرداخت وجه را مشخص نمایید. قبل از انتقال خریدار به درگاه بانکی، خلاصه‌ای از وضعیت سفارش و هزینه‌ها اعلام می‌گردد که در صورت تایید، خریدار به صفحه پرداخت آنلاین انتقال می‌یابد.

  3. کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح و کامل را در فرم درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

  4. قیمت های مندرج در وب‌سایت به‌روز می‌باشند. کلیه محصولات و خدمات فروشگاه شرکت طلوع طبق قوانین، شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده می‌گردند که هزینه آن در مبلغ نهایی فاکتور محاسبه خواهد گردید.

  5. جهت نهایی‌کردن سفارش، با استفاده از درگاه‌ امن پرداخت الکترونیکی بانک ملی با استفاده از کلیه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و داشتن رمز دوم، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

  6. بعد از انجام تمامی مراحل سفارش و پرداخت هزینه، سیستم یک کد اختصاصی سفارش برای پیگیری در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با واردکردن کد در قسمت «رهگیری سفارش» از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

  7. در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود، در قسمت سفارشات قادر به مشاهده تاریخچه سفارش‌های خود و وضعیت هر سفارش می‌باشد. وضعیت هر سفارش می‌تواند یکی از موارد در انتظار پرداخت، در حال انجام، در انتظار بررسی، تکمیل‌شده، لغوشده، مستردشده و ناموفق باشد.

  1. خدمات پس از فروش فقط در محدوده امکانات و رفع اشکال کار با نرم‌افزار بوده و شرکت در خصوص مشکلات سخت‌افزاری، سیستم عامل، شبکه و دیگر مشکلات سیستم کاربر، هیچ مسئولیتی ندارد. لازم به ذکر است خدمات پس از فروش به صورت‌های آنلاین، از راه دور و مراجعه حضوری مشمول هزینه برای کاربر خواهد شد.

  2. گرفتن فایل پشتیبانی (Backup) از اطلاعات نرم‌افزار الزامی و بر عهده کاربر محترم می‌باشد، در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه شرکت طلوع زاینده رود نمی‌باشد.

  3. فروشگاه اینترنتی شرکت طلوع زاینده رود به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و از این اطلاعات صرفا جهت خدمات پس از فروش محصول، اطلاع‌رسانی‌های مربوطه و امور مشتریان شرکت استفاده خواهد نمود.