١– بيدار باش ها را بايد ثبت كرد و در راس موعد مقرر انجام داد،

٢– توجه به نقل و انتقال چمدان ميهمان ،

٣– كوشش جهت ايجاد روحيه ي مثبت براي مراجعه كنندگان ،

٤– سياست در ديدار و ملاقات ميهمان ميهمانان هتل ،

٥– آشنايي با وضعيت ساختمان و اتاقها تختخوا بها و امكانات هتل ،

٦– برخورد شايسته با ميهمان و پرسش اصلي، آيا از اتاق خود راضي هستيد؟ (۱۵ تا ۲۰ دقيقه بعد از رفتن ميهمان به اتاق )

 

لینک مرتبط در کانال اینستاگرام طلوع

مطلب مرتبط: مهارت های حرفه ای يك كارمند پذيرش