نكات ضرورى در پذيرش هتل

///نكات ضرورى در پذيرش هتل

نكات ضرورى در پذيرش هتل

١– بيدار باش ها را بايد ثبت كرد و در راس موعد مقرر انجام داد،

٢– توجه به نقل و انتقال چمدان ميهمان ،

٣– كوشش جهت ايجاد روحيه ي مثبت براي مراجعه كنندگان ،

٤– سياست در ديدار و ملاقات ميهمان ميهمانان هتل ،

٥– آشنايي با وضعيت ساختمان و اتاقها تختخوا بها و امكانات هتل ،

٦– برخورد شايسته با ميهمان و پرسش اصلي، آيا از اتاق خود راضي هستيد؟ (15 تا 20 دقيقه بعد از رفتن ميهمان به اتاق )

 

لینک مرتبط در کانال اینستاگرام طلوع

مطلب مرتبط: مهارت های حرفه ای يك كارمند پذيرش

Leave A Comment

+ 66 = 75

توجه توجه

به دلیل وجود بد افزارها و ویروس های مخرب در این روزها، گرفتن (تهیه نسخه پشتیبان) و نگه داشتن بکآپ (حتی المقدور در فضایی غیر از هارد سرور مثل فلش مموری) از اطلاعات و بانکهای اطلاعاتی بسیار لازم و ضروری می باشد.

پس لطفا از این مهم اجتناب نکنید در غیر این صورت با دچار شدن به این ویروس ها و نداشتن بکآپ شرکت طلوع هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

برای اطلاع از چگونگی گرفتن بکآپ از نرم افزار طلوع، بین ساعات 14 الی 16 تماس بگیرید:

031-36265276