5 روش بازاریابی برای بازاریابان هتل

///5 روش بازاریابی برای بازاریابان هتل

5 روش بازاریابی برای بازاریابان هتل

بروزرسانی: 98/5/1

دانلود PDF این مقاله

اگر شما به دنبال ساخت یک هتل موفق و پرطرفدار هستید، باید مطمئن شوید که تمام استراتژی های بازاریابی خود را به اهداف یکسو هدایت می کنید و اهداف مشترک در سراسر سازمان باید کاملا واضح مشخص شوند.

بسیاری از شرکتهای تجاری هتلداری، طرحهای بازاریابی خود را با تحلیلهای انجام شده ساخته اند؛ زیرا این کار موثر برای مقایسه عملکرد شما با بازخوردهای ملموس مشتریان بسیار مفید است، و نتیجه ای مثبت را در بر دارد.

همه چیز در مورد ایجاد اهداف کلیدی و تلاش برای درک کسب و کار شما برای مشتریان شما (مشتریان گذشته، فعلی یا آینده) است. پرسیدن سوالات و پیدا کردن جوابها از طریق تقسیم بندی داده ها روشی عالی برای شناخت و ایجاد کسب و کارتان است، تا اهدافتان برآورده شود.

برخی از هتل های تجاری تمایل دارند تا از تجزیه و تحلیل داده ها خجالت بکشند، زیرا ممکن است شکاف هایی را که بازاریابان نمی خواهند پیدا کنند، نشان می دهد (به نظر می رسد غیرقابل توجیه است)؟ با این حال، تجزیه و تحلیل بازاریابی همیشه موفقیت یک مجموعه را نشان نمیدهد. گاهی اوقات در مورد یافتن شکاف ها و ایجاد راه حل هایی برای کامل کردن آنها برای بهبود تجربه کاربر مفید است.

پس چگونه از داده های بازاریابی که یک بازاریاب هتل نشان میدهد میتوان به خوبی استفاده کرد؟ در اینجا 5 راه حل محکم و مطمئن وجود دارد.

 

 

  1. اهدافی از قبل تعیین شده داشته باشید.

یکی از عواملی که باعث می شود در طول مسیر کار خود، هدف و مسیر خود را گم نکنید این است که اهدافی از قبل تعیین شده داشته باشید  و این امر باعث می شود تا کارکنان شما مسیر خود را بدانند.

 

  1. شاخص های کلیدی برای هتل خود تعیین کنید.

این بسیار مهم است که به داده های خود نگاه کنید تا بفهمید کار شما چگونه پیش می رود داشتن کارمندی که بسیار کار کند خوب است اما کافی نیست و باید کارمندی را پیدا کنید که همیشه نقاط منفی کار شما را گوش زد کند و راه حل مناسب برای این نقاط منفی پیدا کند و بر اساس مسیر شما کار کند.

  1. یک داشبورد بازاریابی ایجاد کنید.

داشتن یک داشبورد بهترین راه است تا شما وضعیت کار خود را بفهمید و این داشبورد اطلاعات مناسب را برای شما جمع آوری می کند و شما میتوانید به راحتی اهداف خود را مدیریت کنید و به آن ها برسید.

  1. بر رسانه های اجتماعی هتل خود نظارت کامل و جدی داشته باشید.

رسانه های مجازی از مهمترین فاکتور های هر صنعتی در سال 2019 بوده است که همه صنعت ها به این رسانه ها محتاج و نیازمند هستند. سعی کنید در فضاهای مجازی شلوغ خوب ظاهر شوید تا با کمترین هزینه و استرس بیشترین بازدهی را داشته باشید و از ابزارهایی مثل گوگل آنالیز استفاده کنید تا شما را در این مسیر به درستی کمک و همیاری کنند.

 

  1. مطمئن شوید که مانیتور شما رقبای شما است.

از سرویس هایی مانند Ahrefs یا MOZ  استفاده کنید تا به شما بگویند که شما در کجای مسیر قرار دارید و شما میتوانید رتبه سایت خود را بین سایت های هتلداران دیگر مدیریت کنید و سعی کنید اگر خوب هستید این خوبی شما هر روز چند برابر شود تا به رقیبان خود فرصت پیشرفت را ندهید.

 

Leave A Comment

35 + = 37