تبلیغ در گوگل ادوردز

یکی از مهمترین فاکتورهای مهم در تجارت تبلیغات می باشد و از آنجاییکه یکی از بهترین روشهای تبلیغ ، می باشد. با توجه به بازدید صدها میلیونی ازسایت گوگل و امکانات بسیار زیادی که نرم افزار تبلیغات گوگل (google adwords) در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد ، به راحتی مشتریان شما از هر کجا که شما بخواهید و به صورت کاملا هدفدار و با کمترین هزینه ، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند ، و همچنین این فرایند بهینه سازی سایت موجب بهبود رتبه سایت شما در گوگل می‌شود

 

از امکانات گوگل ادوردز می توان به موارد زبر اشاره کرد :

  • قرار گرفتن وب سایت شما در رتبه اول جستجوهای گوگل در کوتاهترین زمان و با کمترین و ارزان ترین هزینه .
  • آگهی شما در قسمت بالا یا سمت راست موتور جستجوی گوگل و کلیه سایتهای مرتبط با آگهی شما که با موتور جستجوی گوگل قرار داد دارند نمایش داده می شود.
  • امکان نمایش تبلیغ شما در صفحات فارسی جستجوی گوگل و برای بینندگان داخل ایران .
  • این آگهی ها برای کسانی به نمایش در می آیند که به دنبال خدمات و کالاهای شما هستند.
  • هزینه تبلیغات تنها به ازای کلیک روی تبلیغات شما از هزینه شما کسر می گردد.
  • سقف هزینه روزانه در این سرویس قابل کنترل می باشد .
  • امکان تعیین کشوری که تبلیغات در آنها نمایش داده شود .
  • امکان تعیین زبانهایی که تبلیغات برای آنها نمایش داده شود .
  • امکان تعیین ساعاتی که تبلیغات نمایش داده شوند.
  • امکان تعیین صفحه ای که بینندگان آنها را رویت کنند .
  • امکان نمایش آگهی از همان زمانی که آگهی ساخته شود .
  • سهولت دستیابی به تعداد بیشتری از مخاطبان
  • امکان تعیین هزینه برای هر کلیک .

اغلب افراد هزینه پرداختی خود را در گوگل AdWords از دست خواهند داد زیرا از اهمیت محتوای صفحات سایت به کلیدواژه های انتخابی غافل می باشند. شبکه محتوایی گوگل کلیدواژه های سایت ها را متناسب با محتوای ارائه شده در صفحات سایت رتبه بندی می نماید.پس هرگز نباید از اهمیت محتوای سایت در طراحی سایت و ارتباط ان با کلمات کلیدی غافل شد

انتخاب کلمات کلیدی در تبلیغات بسیار حائز اهمیت می باشد. واضح ترین کلمات کلیدی در تبلیغات شما می تواند نام شرکت، برند، محصول و خدمت شما باشد. انتخاب کلمات کلیدی عام با چالش بیشتری روبه رو خواهد بود برای مثال انتخاب کلمه کلیدی هتل نسبت به هتل اصفهان دشوارتر خواهد بود. پس تلاش خود را در جهت انتخاب کلمه ای متناسب با کسب وکار خود نمایید.

به منظور انعطاف پذیری و کنترل بیشتر می توانید از لینک های صفحات داخلی استفاده شده در طراحی وب سایت ، در کنار صفحه اصلی بهره گیری نمایید. در این صورت ایده عمیق تری نسبت به سایت به کاربر ارائه خواهید نمود و جزییات بیشتری را از کسب وکار خود در تبلیغات به نمایش گذاشته اید. صفحاتی مانند تماس با ما، خدمات و محصول.

اگر کسب و کار شما به گونه ای می باشد که مکان ارائه محصول و یا خدمت مهم می باشد پس بدین صورت درج مکان خود در کلمات کلیدی کمک کننده خواهد بود.

به بالای صفحه بردن