معرفی هتل امارات گرند دبی

هتل چهار ستاره امارات گرند دبی (Emirates Grand Hotel) در قلب تجاری شهر قرار دارد و فاصله آن با نزدیک ترین ایستگاه مترو پیاده تنها ۵ دقیقه است همچنین در کم تر از یک ربع از فرودگاه بین المللی دبی به هتل خواهید رسید.

\"\"

خدمات رفاهی هتل امارات گرند دبی:

استفاده از اینترنت بی سیم در تمامی قسمت های هتل رایگان است و مهمانان می توانند بدون نیاز به رزرو قبلی از پارکینگ استفاده کنند. ترانسفر شما به فرودگاه با هزینه اضافه توسط هتل انجام می شود. امکان استفاده از اتاق جلسات و خدمات آن از جمله دستگاه فتوکپی و فکس برای افرادی که به خاطر کارشان به سفر آمده اند وجود دارد. اتاق ساعت ۱۵ بعد از ظهر به شما تحویل داده خواهد و برای تحویل آن تا ساعت ۱۲ ظهر فرصت خواهید داشت. البته در صورت فاصله زیاد با پروازتان می توانید وسایل خود را در انبار چمدان قرار دهید. کارمندان هتل می توانند به زبان های انگلیسی، روسی، فلیپینی، هندی، فرانسوی و عربی با شما صحبت کنند.

\"Emirates

امکانات تفریحی هتل امارات گرند دبی:
هتل دارای استخر شنای رو باز است که می توان به صورت چهارفصل از آن استفاده کرد، در کنار استخر فنس کشی شده و در صورت مراجعه به آن نیازی نیست که حوله همراه خود داشته باشید چون به شما داده خواهد شد. همچنین اگر به ورزش علاقه دارید می توانید از باشگاه بدنسازی با کمدهای قفل دار هتل استفاده کنید.

هتل دارای اتاق بخار، سالن زیبایی مو و خدمات زیبایی ناخن، خدمات زیبایی صورت و سونا می باشد. با هزینه اضافه می توانید از زمین تنیس نیز استفاده کنید. دقت کنید که ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع می باشد.

 

رستوران های هتل:

رستوران پاناروما: در طبقه ۴۳ هتل واقع شده و چشم انداز فوق العاده ای از شهر دارد. محل مناسبی برای صرف صبحانه و مخصوصا در آخر هفته ها می باشد. میهمانان می توانند هر روز در این مکان صبحانه میل نمایند.
رستوران تال آل آما : در طبقه ۴۶ هتل واقع شده و با چشم اندازی زیبا از شهر پذیرای میهمانان می باشد. این رستوران دارای سرگرمی هایی در شب های پنجشنبه و جمعه می باشد. آل آمار غذا ها خوش طعمی را سرو می نماید.
رستوران ترکیش روفتاپ لانگ: ارائه دهنده منو گسترده ای از پیتزاهایی که سریع آماده می شوند، غذاهای کبابی و انواع غذا های متفاوت از سراسر جهان می باشد. این رستوران در پشت بام هتل و نزدیکی استخر واقع شده است.
رستوران تنت: دارای فضای بسته بوده و یکی از بهترین مکان ها برای قرار های دوستانه و یا جمع های خانوادگی می باشد. در این رستوران انواع غذا ها و نوشیدنی های مختلف سرو می شود، میهمانان می توانند مسابقات ورزشی را از تلویزیون تعبیه شده در این رستوران تماشا نمایند.

\"\"

امکانات اتاق های هتل
اتاقی ها دارای اینترنت بی سیم رایگان هستند. مهمانان می توانند از هوای مطبوع اتاق ها لذت ببرند. از جمله امکانات آن ها داشتن تلویزیون صفحه تخت، دستگاه پخش دی وی دی با قابلیت اتصال به آیپاد، مینی بار، دوش، گاو صندوق، تلویزیون، سشوار، سرویس بیدار باش، اتو، حوله حمام، یخچال، میز، امکانات لازم برای اتو، دمپایی، عایق بودن در برابر صدا، کتری برقی، ضد آلرژی بودن و قابلیت دسترسی کامل با ویلچر می باشد.

\"\"

منبع: booking.com

به بالای صفحه بردن