بهترین سرویس نظر خواهی هتل کدام است؟ TripAdvisor یا Google

به نظر شما کدام یک Google یا TripAdvisor ؟

در این مقاله به این مطلب می پردازیم که بین این دو وبسایت از نظر رزرواسیون و نظرات مشتریان کدام یک بهترین عملکرد را دارند.

نرم افزار هتلداری، نرم افزار انبارداری، نرم افزار حسابداری

بیشتر هتلداران در این فکر هستند تا بتوانند با ایجاد یک فضای مناسب از قبیل فضای مجازی ، سایت و …. برای مشتریان خود، آن ها را نگه دارند و به تعداد این مشتریان بیفزایند و این کلید طلایی هر هتلدار است.

TripAdvisor  به آسانی قابل دسترس است و به راحتی میتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را از این وبسایت استخراج کنید و به این علت رتبه این سایت بین سایت های مشابه در حال افزایش است اما یکی از مشکلات اساسی این وبسایت این است که درج کردن نظر درباره هر گونه امکانات یک هتل بسیار سخت است. اما به گزارش وب سایت   brightLocal  این سایت در سال 2015 ، 115 درصد رشد کرده است و در سال بعد 82 درصد رشد کرده است.

نرم افزار هتلداری، نرم افزار انبارداری، نرم افزار حسابداری

اگر بخواهید سایت های امریکایی رو در نظر بگیرید مثل Yelp , foursquare و TripAdvisor  این سایت ها به پای  Google  نمیرسند زیرا  سرویس گوگل از قدرت بالایی در کسب نظر مشتری و ثبت نظر مشتری برای هر سرویس برخوردار است.

با توجه به سایت BrightLocal  گوگل در سال 2016 در قسمت نظر و بازخوردها 278 درصد رشد کرده است و این رشد شامل تمام نظراتی است که کاربران توسط دستگاه های اندروید و سرویس های متنوع گوگل ثبت کرده اند می باشد.

خب، نظر شما کدام یک است؟

در این مطلب ما سایت دیگر مثل Hotels.com, Travelocity ,Expedia.com, Facebook, Booking.com  را بررسی نکرده ایم و این کار ما را در انتخاب یک سرویس مناسب بسیار سخت می کند.

پس بیایید سوال خودمان  را تغییر دهیم، یک سرویس خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

این سوال جواب مشخصی ندارد و جواب این سوال به خود شما بستگی دارد که چه فاکتور هایی را مد نظر قرار دهید و بهتر است از همه این سرویس ها و سایت ها استفاده کنید تا خود شما تفاوت بین این سرویس ها و سایت ها را متوجه شوید چیزی که واضح است این است که نباید از کنار سرویس گوگل برای هتلداری به  راحتی رد شد زیرا  این یک پلتفرم بسیار قوی و مفید برای هر کسی می باشد که میخواهد سفر کند.

نرم افزار هتلداری، نرم افزار انبارداری، نرم افزار حسابداری

به بالای صفحه بردن